Herkesee iyi tatilleerrr..

Herkes tatilde günlerinin tadını çıkarıyor. Bende uzun bir aradan sonra paylaşımlarıma geri dönüyorum :)) Tatildeyken ilginizi çekebilecek psikolojiyle ilgili kitapların bir listesini çıkardım ne okusam bu yaz diye düşünüyor sıkılıyorsanız işte listeniz.
1) Incognito











2-3) Benzer kulvarlarda Aşkın celladı / Modern Psikoterapiler Vaka İncelemeleri Adından da belli olduğu gibi Psikolog ve danışanlarla olan serüvenleri anlatıyor kitaplar. Gerçek hikayeler olması ve kısa kısa öyküler halinde anlatılmasıda kitabı iyicene okunur hale getiriyor.
 

4) Yine psikoterapi öyküleri anlatan ancak tek psikolog tarafından değerlendirilen çoook ilginç gerçek danışanların ve hikayelerin olduğu bir kitapta Bir Psikyatristin Gizli Defteri . roman halinde oldukça keyifli











Vee son olarak yok bunlar çok durağan ben daha heycanlı kitaplar bakıyorum dersenizdee
Şizofren ve psikoanalist kitapları tam size göre.


Klasikleşen şarkı paylaşmımızda da ; Ben bu yazz bronzlaşmaaaaaaak :))

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. keşke paylaşımlarınıza devam etseydiniz :) Bir psikoloji öğrencisi olarak yarınki vizemde faydalı olan bilgiler buldum ve beğendim sayfanızı

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum devam edin lütfen birilerine gerçekten yardımcı oluyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum devam edin lütfen birilerine gerçekten yardımcı oluyorsunuz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Heuristic

Bilinçaltı beynimizin neresinde?

Davranışları açıklama; Attribution Teorisi , Yükleme Teorisi